Bilety w Pigułce

Szanowni Podróżni!

Od 1 lipca 2020r. jedynym nośnikiem biletów okresowych w MPK SUBBUS jest E-Bilet, czyli bilet okresowy zapisany na karcie imiennej!

Biletów okresowych papierowych już nie ma!!!

Prosimy już teraz wyrobić kartę - CZAS OCZEKIWANIA: 7 DNI, a później kupić bilet lub zasilić Elektroniczną portmonetkę!!!

 

Aby otrzymać kartę imienną (do zakupu biletu okresowego i/lub biletów jednorazowych) należy wypełnić wniosek o wydanie karty oraz dołączyć zdjęcie o wymiarach 3,5 cm x 4,5 cm (zdjęcia i wniosku nie potrzeba do Karty na Okaziciela - karta tylko na zakup biletów jednorazowych, tzw. Elektroniczna portmonetka). Wniosek można złożyć na trzy sposoby:

1. Wypełnić go w Kasie Biletowej MPK SUBBUS, mieszczącej się na ul. Towarowej 1 w Nowej Soli.

2. Wydrukować i wypełnić załączony poniżej wniosek, po czym złożyć go w Kasie Biletowej.

3. Wypełnić go w formie elektronicznej (wraz z zeskanowanym zdjęciem), który znajdą Państwo TUTAJ.

Jednorazowy koszt wydania karty imiennej (na bilety okresowe i/lub elektroniczną portmonetkę) oraz kart na okaziciela (na elektroniczną portmonetkę) wynosi 10 PLN i uiszcza się go przy złożeniu wniosku o kartę.

Przy złożeniu wniosku i odbiorze karty należy okazać dokument potwierdzający tożsamość oraz ewentualne uprawnienia do korzystania z ulgi.

Po wydaniu karty można w Kasie Biletowej kupić bilet okresowy (ceny biletów okresowych nie uległy zmianie) lub zasilić elektroniczną portmonetkę (Bilety jednorazowe tańsze nawet o 0,10 zł). 

Minimalna kwota zasilenia konta elektronicznej portmonetki wynosi 10 PLN, a maksymalna kwota - 300 PLN. Elektroniczna portmonetka jest wirtualnym „portfelem”, z którego pobierane są środki za zakup biletów jednorazowych przy użyciu Karty.

Po wydaniu karty, zasilenie elektronicznej portmonetki jak i zakup Biletu okresowego można również zrealizować samodzielnie po zalogowaniu się na stronie internetowej: ebilet.subbus.nowasol.pl (W pierwszej kolejności należy zarejestrować się na niej!).

 

Zapraszamy do obejrzenia krótkich filmów instruktażowych, które ukazują jak korzystać z karty. Znajdą je Państwo TUTAJ.

Zachęcamy również do zapoznania się także z ulotką informacyjną oraz Regulaminem biletu elektronicznego, które znajdują się poniżej.

 

Jednocześnie informujemy, że zakup biletów jednorazowych można dokonać również przez aplikację "moBiLET" lub u kierowcy autobusu.

Problemy techniczne, brak zasięgu telefonu lub brak dostępu do Internetu podczas kupowania biletu przy użyciu aplikacji "moBiLET" nie zwalnia Pasażera z konieczności posiadania ważnego biletu przejazdu podczas wsiadania do autobusu MPK SUBBUS!!!

W takiej sytuacji Pasażer ma obowiązek nabyć bilet u Kierowcy!!!